The hardest part of my life is to understand myself. Then stop think that you knowing me





Saturday, December 31, 2011

your determination?




Selamat datang 2012 .
Selamat tinggal 2011 .

Semoga tahun 2012 ini lebih membawa banyak kebaikan dan dapat merubah kita dari yang kurang baik kepada menjadi lebih baik .

ok . 
Apa azam tahun baru anda ? ? 
bagi taw lh ckit . . . 
sharing is caring ritee ~

AZAM TAHUN untuk 2012 aku  :
aku mau hidup aman damai #aku mau malaysia lebih kasih sayang. dapat berfikir dengan lebih terbuka and waras #sebelum ni aku fikir macam tak waras ekk?? menjadi orang yang lebih kuat+gagah perkasa gitu ;) hahahaha ! hadapi hidup dengan senyuman #walaupun kadang2 tu kita rasa TERPAKSA. macam lagu DEWA19 tu .

*kalau nak tengok sila tekan Pause dekat bawah tu . Trimakasih .

aku mau kawan yang ramai and kawan2 kesayanganku adeng.anne.mia.yy.krond.sera sentiasa happy dengan aku #faham2 lh aku nie tekadang terlebih HAPPY =) kita semua tiada yang sempurna ok . so, kalau ada yan buat silap tu tegur2 jk lh. #teguran itu boleh membawa kepada kebaikan taw. aku tidak mau ada musuh or orang tidak suka kawan dengan aku ;D aku ni baek taw . < tolonglah sinbei . > aku mau jadi anak baik, tidak merungut kalau kena bagi kerja and sentiasa bikin kelaurga aku bahagia aman sentosa =D <senyum lagi . > 

Akhir kata
 dari hati ke otak . dari otak ke mulut .
aku berdoa agar hidup kita akan sentiasa bahagia . tidak melakukan dosa2 yang boleh sonsangkan akidah kita. sentiasa bersyukur dengan rahmat yang Allah berikan kepada kita hambanya di atas muka bumi yang kita berpijak nie . tidak aku lupakan, ayat yang aku copy and selalu gunakan dari :

SAM BUNKFACE .

hidup ini indah. jangan bazirkan dengan duia semata. sedarlah kita milik siapa.

YOUK BUNKFACE

janganlah kita leka dengan benda2 keduniaan ini. sentiasa ingat kita adalah hamba padaNya.hormat antara satu sama lain demi mencapai keamanan .

WASSALAM .



No comments: