kidal photography





Thursday, September 13, 2012

siapa Brader Jai ?


tajuk agak pelik .
kerana ianya sebuah persoalan yang perlu dirungkaikan oleh aku yang juga tidak mengenali siapa sebenarnya Brader Jai ini secara mendalam .


dahh namanya blogger,
politik kh, hiburan khh, apa khh..
aku mesti nak ambik tahu juga kan .

aku mengenal nama Brader Jai apabila mengetahui bahawa dia ialah seorang blogger politik Pro-kerajaan . 
dan aku tidak dapat menyembunyikan bahawa sebagai seorang anak muda,
perasaan ingin tahu itu memang membuak-buak di dalam dada.
*benda yang baik je taw~
aku sebenarnya ingin benar mengetahui yang mana satu betul, adakah Kerajaan ataupun Pembangkang .
dan blog-blog mereka aku lawati dan melihat mana yang paling "ngam"di jiwa aku dan mana yang tidak 
dan dari situlah aku telah mengambil peluang menjenguk blog seorang por-Kerajaan : Blog brader Jai . 

Brader Jai a.k.a Arif Haikal (Zen) 
dia nie susah aku mahu katakan kerana ialah sebuah kebenaran yang aku tidak mengenalinya.
aku mengenali Brader Jai apabila dia juga turut serta dalam Jelajah Aman Kampus bula-bulan yang lalu.
sejujurnya aku tidak mengel dia . 
aku hanya pernah bercakap dengannya hanya dengan dua, tiga, empat patah kata .  HAHAHA . 

di dalam keboringan ini, aku telah mencari gambar-gambar yang ada terpapang wajahnya .
jadi siapa yang tidak pernah mengenal siapa Brader Jai, inilah masanya . 
Gambar ini menjadi bukti kehadiran Brader Jai dalam Jelaja Aman Kampus Di Bawah Bayu 
sememangnya wujud :)

gambar pompuan  nie xde kena mengena dgn yang hidup mahupun yg dah mati :)
*brader jai yang kat belakang tuu lhh ..

tak tahu lhh apa benda yg brader jai nie buat..

tak perasan pulak gmbr nie.. yg sblh tuu brader jai. 

SEKIAN

2 comments:

Siti Shaera Salleh said...

jap-2 , brader jai ney sabahan blogger ka ? n dari kampus ko ? hoho ..

shemasinbei said...

nope.. brader jai nie oversea punya blogger (smnjung lehh.. over-sea jga kn..hehe).. tak arhh, aku knl time Aman Kmpus hri tuu..